Veelgestelde vragen

Is bestellen bij Vuurkorfwinkel.nl veilig?
Vuurkorfwinkel.nl gaat altijd zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij jouw gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van jouw bestelling, het checken van betalingen en promotionele doeleinden (zoals het versturen van de nieuwsbrief, waarbij je jezelf altijd kan afmelden). Jouw persoonlijke gegevens worden via een beveiligde server verwerkt, te herkennen aan ‘https’ in de adresbalk. Als lid van het Webshop Keurmerk zijn wij bovendien gehouden aan bepaalde regels die veilig en betrouwbaar online winkelen garanderen. Meer over veilig winkelen bij Vuurkorfwinkel.nl zullen we verder toelichten.
Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
Bij Vuurkorfwinkel.nl kun je jouw bestelling eventueel ook zelf komen ophalen. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30u. tot 17.00u. Wij verzoeken je wel vriendelijk om vooraf even contact met ons op te nemen zodat wij het artikel voor jou klaar kunnen zetten. Je kunt bij de kassa aangeven of je jouw bestelling wilt komen afhalen. Er worden dan géén verzendkosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je een bestelling hebt geplaatst en deze wilt wijzigen dien je contact met ons opnemen. Als de bestelling nog niet meegegeven is aan DHL kunnen wij kijken of wij de bestelling nog kunnen wijzigen. Als jouw bestelling al is meegegeven aan DHL dien je het pakket aan de deur te weigeren en een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste product.
Waar is mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling plaatst en deze wordt door ons verwerkt ontvang je een track & trace code in de mail. Hiermee kun je het pakket volgen en zien wanneer DHL het pakket gaat aanbieden. Het kan voorkomen dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Wij vragen je dan nog een werkdag geduld te hebben, meestal komt het tweede pakket de volgende werkdag. Werkt de track & trace niet of zie je geen verandering in de status van jouw bestelling? Neem dan contact met ons op.
Kan ik een tijdsslot kiezen bij DHL?
Helaas kun je geen tijd aangeven wanneer DHL bij jou langs komt. Op de dag van levering zal er een tijdsslot zichtbaar worden.
Kan ik zelf een vervoerder kiezen?
Nee. Wij werken enkel met DHL.
Hoe kan ik betalen?
Betalen bij Vuurkorfwinkel.nl kan op verschillende manieren. Vind hier alle betaalmethodes.
Hebben jullie een showroom?
Ja! Wij zijn gevestigd in Tilburg en we hebben een selectie van onze producten in onze showroom staan. Niet alles staat in de showroom dus bel of mail van tevoren even om teleurstelling te voorkomen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang deze nog niet is overgedragen aan DHL. Je dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de wijziging of annulering door te geven. Meer over het annuleren of wijzigen van bestellingen lees je hier. 
Ik wil een klacht indienen. Waar kan ik terecht?
Wat vervelend om te vernemen dat je geen goede shop-ervaring bij ons hebt gehad. Hoewel wij klantenservice hoog in het vaandel hebben staan, slaan ook wij wel eens de plank mis. We vragen je dan ook jouw klachten of suggesties kenbaar te maken. Dat kan via het contactformulier of stuur een email. We nemen iedere klacht serieus en zullen dan ook direct na het kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.