Veel gestelde vragen
Heb je een vraag?
Bij Vuurkorfwinkel.nl krijgen we regelmatig vragen over betalen, verzenden en natuurlijk onze producten. Heb je een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met jouw vraag!
1. Is bestellen bij Vuurkorfwinkel.nl veilig?
2. Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
3. Kunnen jullie aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
4. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl de levertijd is verstreken. Wat nu?
6. Leveren jullie ook aan bedrijven?
7. Geven jullie korting wanneer ik besluit meerdere dezelfde artikelen af te nemen?
9. Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
11. Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per e-mail of telefoon.
Is bestellen bij Vuurkorfwinkel.nl veilig?
Vuurkorfwinkel.nl gaat altijd zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij jouw gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van jouw bestelling, het checken van betalingen en promotionele doeleinden(zoals het versturen van de nieuwsbrief, waarbij je jezelf altijd kan afmelden). Jouw persoonlijke gegevens worden via een beveiligde server verwerkt, te herkennen aan ‘https’ in de adresbalk. Als lid van het Webshop Keurmerk zijn wij bovendien gehouden aan bepaalde regels die veilig en betrouwbaar online winkelen garanderen. Meer over veilig winkelen bij Vuurkorfwinkel.nl lees dan hier.
Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?
Bij Vuurkorfwinkel.nl kun je jouw bestelling eventueel ook zelf komen ophalen. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 8.30u. tot 17.00u. Wij verzoeken je wel vriendelijk om vooraf even contact met ons op te nemen zodat wij het artikel voor jou klaar kunnen zetten. Je kunt bij de kassa aangeven of je jouw bestelling wilt komen afhalen. Er worden dan géén verzendkosten in rekening gebracht.
Kunnen jullie aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Vrijwel alle artikelen in onze winkel zijn voorradig en kunnen binnen 24 uur worden geleverd wanneer je op werkdagen vóór 17.00u. bestelt. Helaas kunnen wij je niet van tevoren zeggen tijdens welk dagdeel jouw bestelling zal worden bezorgd. Je kunt het verloop van het verzendtraject wel volgen met een zogenaamd Track&Trace-nummer. Je krijgt dit nummer per e-mail toegezonden zodra jouw bestelling is verzonden. Hier lees je meer over de bezorging.
Leveringstabel
Besteld voor 17.00 uur op: | Bezorging op: |
---|---|
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Maandag |
In het weekend | Dinsdag |
Zaterdaglevering
In veel gevallen wordt een op vrijdag vóór 17.00u. besteld pakket al wel op zaterdag bezorgd. Verzending van een pakket via DHLFORYOU.NL is namelijk mogelijk wanneer het pakket maximaal 80 x 40 centimeter groot is en maximaal 10 kilogram weegt. De inhoud mag niet groter zijn dan 60 liter.
Omdat ons assortiment voor een deel bestaat uit artikelen waarbij de afmetingen en het gewicht hoger liggen, houden wij voor de zekerheid bovenstaande levertijden aan. In veel situaties pakt dit echter gunstiger uit en kun je jouw pakket al op zaterdag in ontvangst nemen!
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl de levertijd is verstreken. Wat nu?
Je ontvangt jouw bestelling doorgaans binnen 24 uur wanneer je op werkdagen vóór 17.00u. bestelt. Dit is een indicatie en géén fatale termijn. De werkelijke levertijd kan afwijken door onvoorziene omstandigheden tijdens het verzendtraject (het gaat hier met name om de afhandeling door DHL). Wanneer je na twee werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen hebt (terwijl de verwachte levertijd 24 uur was), kun je contact met ons opnemen per e-mail of telefoon. Wij zullen dan zo snel mogelijk uitzoeken wat de reden is van de vertraagde levering en zo nodig actie ondernemen om je alsnog het product te leveren.
Wat zijn de verzendkosten?
Vuurkorfwinkel.nl houdt het graag eenvoudig. Je betaalt géén verzendkosten bij een bestelling boven de € 50,-. Voor alle overige bestellingen binnen Nederland betaal je slechts € 6,95 per bestelling. De tarieven voor bestellingen naar het buitenland vind je hier.
Leveren jullie ook aan bedrijven?
Ja, Vuurkorfwinkel.nl levert zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten. Voor grote afnemers hanteren wij vaak speciale tarieven. Je hebt bij elk product de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Wij zullen je dan zo snel mogelijk informeren over de prijs. Vuurkorfwinkel.nl levert bijvoorbeeld regelmatig vuurkorven ten behoeve van kerstpakketten.
Geven jullie korting wanneer ik besluit meerdere artikelen af te nemen?
Voor grote afnemers hanteren wij vaak gereduceerde tarieven. Je kunt voor elk product een offerte aanvragen wanneer je van plan bent minimaal vijf stuks af te nemen. Wij zullen je dan zo snel mogelijk informeren over de prijs.
Ik ben op zoek naar een bepaald artikel dat niet te vinden is in de webwinkel. Kunnen jullie dat artikel voor mij bestellen?
Mocht je interesse hebben in een artikel dat niet in onze webwinkel te vinden is, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan op zoek gaan naar het desbetreffende artikel en je de prijs en levertijd laten weten. Het is ook mogelijk dat wij wel een vergelijkbaar alternatief in onze webwinkel kunnen aanbieden.
Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
Ja, wettelijk zijn wij verplicht je de prijs inclusief BTW te laten zien. Op het besteloverzicht en in jouw orderbevestiging kun je daarnaast het bedrag exclusief BTW en het totale BTW-bedrag zien. Deze gegevens zijn vooral handig voor zakelijke klanten.
Hoe kan ik betalen?
Vuurkorfwinkel.nl biedt jou verschillende manieren van betalen: iDeal, Bancontact, Visa, MasterCard, Paypal, vooruitbetaling of zelfs achteraf met Klarna. Hier lees je meer over onze betaalmogelijkheden.
Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
Een bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang deze nog niet is overgedragen aan DHL. Je dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de wijziging of annulering door te geven. Meer over het annuleren of wijzigen van bestellingen lees je hier.
Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat je na ontvangst van jouw bestelling besluit het artikel toch niet te willen kopen. Je hebt dan de mogelijkheid om binnen 14 dagen een of meerdere artikelen te retourneren. Voor het retourneren van goederen gelden enkele voorwaarden. Lees daarom eerst de retourprocedure door alvorens je artikelen terugstuurt.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Uiteraard doen wij onze uiterste best je tevreden te stellen met onze producten en service. Mocht je onverhoopt niet naar volle tevredenheid geholpen zijn, dan kunt je jouw klacht(en) per e-mail aan ons doorgeven. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen. Lees hier meer over onze klachtenbehandeling.