Verzenden

Snelle service, snelle verzending en duidelijke communicatie vinden wij erg belangrijk! Vrijwel alle artikelen uit ons assortiment hebben wij zelf op voorraad. Wanneer je voor 17.00 uur besteld, wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Op deze pagina proberen wij al jouw  vragen over jouw bestelling en de verzending daarvan te beantwoorden. Heb je toch nog vragen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis*

*Helaas zijn wij afhankelijk van een externe vervoerder waardoor wij geen 100% garantie kunnen geven op de levertijden. Wel verzenden wij jouw pakket, besteld voor 17.00 uur, dezelfde werkdag. Mocht je hier vragen over hebben kun je contact opnemen met onze klantenservice.


Wat is een palletzending?

Een pakket dat zwaarder is dan 31,5 kilo, wordt via palletzending verzonden. Dit betekent dat het product op pallets vervoerd wordt omdat het zo zwaar is. Je kunt de track & trace code in de gaten houden om de bestelling te volgen.


Wat is een pakketzending?

Een pakket dat lichter is dan 31,5 kilo, wordt via pakketzending verzonden.


Naar welke landen verzenden jullie en hoeveel kost verzending?

Onderstaande prijzen worden gehanteerd voor verzending, deze prijzen zijn onderhevig aan veranderingen.

Nederland

·         Onder €50,-: €4,95

·         Boven €50,-: gratis

België

·         Pakket: €6,95

·         Pallet: €20,-

Duitsland

·         Pakket: €6,95

·         Pallet: €50,-

Bulgarije

·         Pakket: €21,50

·         Pallet: €100,-

Denemarken

·         Pakket: €21,-

·         Pallet: €110,-

Estland

·         Pakket: €27,50

·         Pallet: €110,-

Finland

·         Pakket: €25,-

·         Pallet: €150,-

Frankrijk

·         Pakket: €12,-

·         Pallet: €100,-

Griekenland

·         Pakket: €22,75

·         Pallet: €145,-

Hongarije

·         Pakket: €12,-

·         Pallet: €95,-

Ierland

·         Pakket: €21,50

·         Pallet: €125,-

Italië

·         Pakket: €21,50

·         Pallet: €125,-

Kroatië

·         Pakket: €29,50

·         Pallet: €125,-

Letland

·         Pakket: €18,75

·         Pallet: €100,-

Litouwen

·         Pakket: €18,75

·         Pallet: €100,-

Luxemburg

·         Pakket: €7,95

·         Pallet: €30

Oostenrijk

·         Pakket: €10,75

·         Pallet: €100,-

Polen

·         Pakket: €15,-

·         Pallet: €95,-

Portugal

·         Pakket: €20,-

·         Pallet: €120,-

Roemenië

·         Pakket: €10,75

·         Pallet: €165,-

Slovenië

·         Pakket: €13,50

·         Pallet: €100,-

Slowakije

·         Pakket: €13,50

·         Pallet: €95,-

Spanje

·         Pakket: €18,75

·         Pallet: €125,-

Tsjechië

·         Pakket: €12,-

·         Pallet: €80,-

Zweden

·         Pakket: €21,50

·         Pallet: €100,-


Kunnen jullie overal leveren?

Helaas kunnen wij niet leveren aan campings, verzorgingstehuizen en gemeenschappelijke tuinen.


Met welke vervoerders werken jullie?

Wij werken met DHL.


Wat is de levertijd van een bestelling binnen Nederland?

Wanneer je voor 17.00 uur besteld, wordt het pakket dezelfde dag verzonden! Het kan 1 tot 2 werkdagen duren tot het pakketje bij je thuis is. Let op: Wij zijn afhankelijk van onze vervoerder, waardoor we hier geen 100% garantie op kunnen geven. Excuses voor het ongemak. Helaas kunnen we niet van tevoren zeggen tijdens welk dagdeel je bestelling wordt bezorgd. Bestelling op vrijdag na 17.00 uur of in het weekend zullen maandag worden verzonden.

Zaterdaglevering

In sommige gevallen kan een bestelling toch op zaterdag worden geleverd. Is het pakket maximaal 80 x 40 centimeter groot en maximaal 10 kilogram met een inhoud van maximaal 60 liter, dan kan DHLFORYOU.NL dit pakket bezorgen. Omdat ons assortiment voor een deel bestaat uit artikelen waarbij de afmetingen en het gewicht hoger liggen, houden wij voor de zekerheid bovenstaande levertijden aan.


Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Je kunt de zending volgen op de website van DHL. Je ontvangt een zendingnummer en de track & trace link per e-mail van ons, zodra jouw bestelling is aangeboden aan de vervoerder. Ga naar dhlparcel.nl en vul hier jouw zendingsnummer en postcode in. Daarnaast is de status van jouw bestelling ook te vinden in jouw account.


Wat moet ik doen als de track & trace code niet werkt?

De track & trace code wordt pas actief, zodra jouw bestelling is verwerkt en gescand op het depot van de vervoerder. Dit gebeurt vaak in de nacht. Mocht jouw track & trace code de volgende dag nog niet werken, neem dan contact op met de klantenservice.


Wat moet ik doen als ik geen e-mail met track & trace code heb ontvangen?

Heb je al gecontroleerd of de mail niet in jouw spamberichten terecht is gekomen? Daarnaast zou je kunnen controleren of het e-mailadres dat je heeft opgegeven geen fouten bevat. Heb je wel een orderbevestiging ontvangen, dan hebben wij het juiste e-mailadres. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.


Verzenden jullie ook naar afhaalpunten?

Momenteel verzenden wij niet naar afhaalpunten.


Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een ander adres?

Ja, dat kan. Dit kun je aangeven wanneer je het bestelproces doorloopt. Haal dan het vinkje weg bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ en vul een ander adres in.


Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Ja, dat kan! Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling zelf af te halen in onze showroom op de Jan Frederik Vlekkeweg 12 in Tilburg. Dit is mogelijk op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur. Dit is alleen mogelijk op afspraak. Voor het maken van een afspraak kun je een mail sturen naar info@vuurkorfwinkel.nl.


Leveren jullie aan bedrijven?

Ja, wij leveren ook aan bedrijven. Voor grote afnemers worden vaak speciale tarieven gehanteerd. Je kunt een offerte aanvragen. Wij zullen je vervolgens zo snel mogelijk informeren over de prijs.


Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling! Mail ons een foto van het beschadigde product en van de beschadigde verpakking naar info@vuurkorfwinkel.nl. Dan gaan wij op zoek naar een passende oplossing. We zullen jouw foto’s bekijken en reageren dan zo snel mogelijk op jouw mail.


Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Als je het pakketje na vijf werkdagen nog niet hebt ontvangen en de track & trace code geen verdere informatie geeft, neem dan contact op met de klantenservice. Wij gaan dan ons uiterste best doen om het pakket alsnog zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bezorger langskomt, wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Als je dan ook niet thuis bent, heb je twee weken de tijd om het pakket op te halen bij een DHL Servicecenter. Dit geldt alleen voor pakketten die in een doos zijn verzonden.


Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Het komt voor dat pakketten los van elkaar worden verzonden en dus niet tegelijkertijd bij je aankomen. Wacht nog één dag, want het andere pakketje is vaak onderweg. Is het een dag later nog niet binnen? Neem dan contact op met de klantenservice.


Wat moet ik doen als ik het verkeerde product heb ontvangen?

Wij vinden dit zeer onaangenaam! Neem zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van de levering en leg uit wat er mis is gegaan met de levering. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt. Het is belangrijk dat u geen verkeerde artikelen geleverd krijgt.