Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Hoe ga ik terug naar de homepage?

Door een simpele druk op het woord home, komt u op de homepage bij alle kerstpakketten.

Ga terug naar boven


Hoe krijg ik meer informatie over alle kerstpakketten?

Voor alle informatie van het kerstpakket klikt u op de naam van het kerstpakket. Op onze homepage kunt u ook een selectie maken voor de prijsklasse waarin u kerstpakketten zoekt, door een van de prijsklassen aan te klikken. Om een foto van het kerstpakket groter op uw scherm te krijgen, klikt u op de foto. Door op het 'In winkelwagen' te klikken, komt het geselecteerde pakket direct in uw winkelwagen overzicht.

Ga terug naar boven


Hoe kan ik kerstpakketten bestellen?

Zodra u uw keuze heeft gemaakt uit onze kerstpakketten, is het heel eenvoudig om via onze site het kerstpakket te bestellen. Door op 'In winkelwagen' te klikken, krijgt u een nieuw scherm waarin u het aantal kunt controleren of nogmaals in te invullen. Vervolgens drukt u op 'Ga door met uw bestelling'. Alle gegevens worden gevraagd en aan het einde heeft u met een eenvoudige klik op de knop 'bestellen' uw order bij ons geplaatst. Binnen enkele seconden ontvangt u een kopie van deze bestelling in uw mailbox (dit is geen bevestiging!). Binnen enkele dagen ontvangt u per e-mail de orderbevestiging van uw kerstpakketten, ter controle.

Ga terug naar boven


Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?

Ja. Enige voorwaarde is een minimale afname van 50 dezelfde kerstpakketten. Aanpassingen aan deze kerstpakketten geeft u door aan ons verkoopteam per e-mail of per telefoon. Wij zullen dan met u op zoek gaan naar de beste invulling van uw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen. Vanaf media september hebben wij een nieuwe tool waarmee u zelf ONLINE een kerstpakket kunt samenstellen.

Ga terug naar boven


Zijn alle bedragen van de kerstpakketten in- of exclusief btw?

De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij het plaatsen van uw kerstpakketten geeft onze site het bedrag inclusief btw aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de officiele orderbevestiging is de juiste prijs. Vanaf heden vermelden wij ook de incl. BTW prijzen op onze site.

Ga terug naar boven


Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?

Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum is geen fatale datum. Wij hanteren een levertermijn van minimaal 4 weken.

Ga terug naar boven


Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?

Na aflevering ontvangt u van ons een factuur, die uiterlijk binnen 30 dagen voldaan moet worden, tenzij er een andere termijn is overeengekomen. Wij leveren de kerstpakketten alleen op krediet na goedkeuring van onze kredietverzekeringsmaatschappij. Indien er geen goedkeuring komt, ontvangt u vooraf de factuur met het verzoek het totaalbedrag uiterlijk 2 weken voor aflevering bij te schrijven op onze bankrekening. Orders < € 750,- excl btw kunnen wij alleen onder rembours, IDeal of na vooruitbetaling leveren (vooruitbetaling wil zeggen 'betaling uiterlijk 2 weken voor aflevering'). U kunt ten alle tijden door middel van IDeal betalen.

Ga terug naar boven


Kan ik als particulier een kerstpakket bestellen?

Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket te bestellen, maar houdt u hierbij wel rekening met onze franco huis grens van € 500,- excl btw. Bij kleinere orders berekenen wij altijd € 53,55 incl. BTW (€ 45,- excl. BTW) voor de verzend- en handelingskosten. Particulieren kunnen helaas geen kerstpakket op factuur bestellen, wat betekent dat de order alleen onder rembours (betaling bij aflevering) of na vooruitbetaling geleverd kan worden. Houdt u er rekening mee dat de vernoemde prijzen exclusief btw zijn. U als particulier betaald dus de vermelde exclusief prijs + de btw prijzen! (Excl. BTW + BTW hoog + BTW laag = Totaal prijs). Deze prijzen worden vanaf heden ook vermeld op onze site.

Ga terug naar boven


Is er een minimale afname verplicht?

De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden. Hierbij dient u wel rekening te houden met onze franco huis grens. Bijna alle kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld.
Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.
De cadeau artikelen leveren wij alleen in vaste verpakkingseenheden. Dit varieert per artikel van 4 stuks tot 250 stuks. Ons verkoopteam kan u hier meer over vertellen.

Ga terug naar boven


Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?

Ja, bij een minimale afname van 50 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of wijziging aan het kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten, waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra's in de kerstpakketten te verpakken.

Ga terug naar boven


Steun het goede doel

Goede doelen

Kerstpakketten.nl draagt al vele jaren een warm hart toe aan KiKa (Kinderen Kankervrij), Natuurmonumenten en het Ronald McDonald Kinderfonds.
Gedurende de perfecte samenwerking met deze instanties heeft Kerstpakketten.nl  in totaal ruim € 250.000,- aan deze goede doelen kunnen doneren.

Informatie goede doelen

Mocht u meer informatie willen omtrent de goede doelen die Kerstpakketten.nl steunt, kunt u verder navigeren door op deze onderstreepte goede doelen te klikken.

Ga terug naar boven


Wat is een kerstpakket?

Een kerstpakket is een samengesteld cadeau dat (meestal) een werkgever omstreeks kerst aan zijn personeelsleden geeft. Met het kerstpakket willen werkgevers hun werknermers een prettige kerst wensen. Het geven van een kerstpakket is een traditie in Nederland. Een kerstpakket is meestal een doos met presentjes. De inhoud van een kerstpakket verschilt per jaar.

Ga terug naar boven


Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?

Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail ([email protected])  – aan Kerstpakketten.nl kenbaar maken.

Onze klantenservice beantwoordt iedere binnengekomen e-mail binnen maximaal 2 werkdagen.

Goed om te weten: Kerstpakketten.nl zit in de aanvraagprocedure van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Alle leveringen geschieden volgens de strenge kwaliteitseisen en voorwaarden die de Thuiswinkel Organisatie aan haar leden stelt. Zo bent u, en uw ontvangers, gegarandeerd van een juiste afhandeling van de order. Ook bij eventuele klachten of geschillen kunnen consumenten terugvallen op deze voorwaarden. Kijkt u voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden Consumenten.

Ga terug naar boven


Waar kan ik, als bedrijf, terecht met mijn klacht?

Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail ([email protected])  – aan Kerstpakketten.nl kenbaar maken.

Onze klantenservice beantwoordt iedere binnengekomen e-mail zo spoedig mogelijk.

Ga terug naar boven


Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?

Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product bij de consument.

Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dage naar [email protected] of stuur uw producten binnen 14 dagen na annulering retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.

Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en retourneren wij binnen 14 dagen na het melden van de annulering het volledige aankoopbedrag inclusief de eventueel bij de aankoop in rekening gebrachte (bezorg)kosten. Voor terugbetaling van dit bedrag gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel als dat u heeft gebruikt bij de aankoop, tenzij in overleg met u voor een andere methode wordt gekozen. De terugbetaling is kosteloos. Lees hier meer over retourneren.

 

Veel Gestelde Vragen (FAQ)

Algemene vragen

Wat is de minimale besteleenheid?

Kan ik een offerte aanvragen?

Kunnen de kerstpakketten aan huisadressen geleverd worden?

Hoeveel bedraagt het transport?

Wordt mijn order bevestigd?

Kan ik ook korting krijgen?

Hoe worden de kerstpakketten geleverd?

Hoe worden de kerstpakketten verpakt?

Is mijn pakket wel op voorraad?

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Hoe zit het met garantie?

Wat zijn verrassingspakketten?

Wat is de uiterste besteldatum?

Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen?

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?

Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?

Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?

 

Veel gestelde vragen Kerstpakketten (FAQ)

Tot wanneer kan de ontvanger Eigen Keuze Kerstpakketten bestellen?

Zijn alle Kerstpakketten op voorraad?

Wat is de minimale afname van kerstpakketten?

Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?

Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?

Wat is de levertijd van de kerstpakketten?

Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?

Kan ik ook bestellen uit een brochure?

Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

 

Antwoorden

Wat is de minimale besteleenheid?

Alle Kerstpakketten, Eigen Keuze Kerstpakketten en Eindejaarsgeschenken kunt u in elk willekeurig aantal bestellen vanaf 10 stuks per pakket. Ritualspakketten zijn daarop een uitzondering en zijn vanaf 12 stuks te bestellen in eenheden van 6.

Ga terug naar boven


Kan ik een offerte aanvragen?

Ja, dat kan. Op de site kunt u zowel een offerte aanvragen als direct bestellen. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte voor akkoord per mail of fax beantwoorden, daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail. Uiteraard kunt u ook direct vanuit de site uw bestelling plaatsen.

Ga terug naar boven


Kunnen de kerstpakketten aan huisadressen geleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. Wij berekenen daarvoor € 7,50 extra kosten. Het pakket wordt van extra verpakkingsmateriaal voorzien ter bescherming tijdens het individuele transport, het kaartje met uw gegevens als afzender wordt meeverpakt, de verzendstikkers worden op de dozen geplakt en er wordt verstuurd. U ontvangt een csv bestand waarin u de adresgegevens in dient te vullen.

Eigen Keuze Kerstpakketten vormen een uitzondering. De prijs voor Keuze Kerstpakketten is namelijk all-in. Inclusief de verzending van de cadeaucheque, gebruik cadeau webshop en de thuisbezorging van het Keuze Kerstpakket.

Ga terug naar boven


Hoeveel bedraagt het transport?

Uw bijdrage in het transport bedraagt € 39,95 per afleveradres. Dat geldt voor Nederland en België. Transport naar overige landen is maatwerk en wordt op aanvraag verstrekt. Pakketleveringen naar individuele adressen brengt een meerprijs van € 7,50 per pakket met zich mee. Tarief geldt voor geheel Nederland en België. Tarief voor overige landen wordt op aanvraag verstrekt. De pakketten worden voorzien van extra inpakmateriaal ter bescherming, uw gegevens als afzender worden toegevoegd en de verzendstikkers worden op de dozen geplaatst.

Transport voor van de Eigen Keuze Kerstpakketten wordt niet apart berekend. De Eigen Keuze Kerstpakketten zijn all-in. Inclusief verzending cadeaucheque naar 1 adres, gebruik van de cadeau-webshop en levering Keuze Kerstpakketten naar de huisadressen.

Ga terug naar boven


Wordt mijn order bevestigd?

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.

Ga terug naar boven


Kan ik ook korting krijgen?

Nee, dat is niet mogelijk. Ook ontvangt u bij ons geen (door uzelf betaalde) cadeaus bij uw bestelling. Alle prijzen zijn gebaseerd op afname in volume. Kerstpakketten XL staat voor kerstpakketten die Xtra Large gevuld zijn in aantal artikelen, Xtra leuk zijn samengesteld en Xtra laag zijn in prijs. De verhouding tussen het aantal artikelen en de prijs/kwaliteit is aantoonbaar uitmuntend. Indien uw budget lager of hoger is dan de pakketwaarde kunt u contact met ons opnemen om het pakket respectievelijk uit te breiden of in te krimpen in samenstelling.

Ga terug naar boven


Hoe worden de kerstpakketten geleverd?

De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel.

Ga terug naar boven


Hoe worden de kerstpakketten verpakt?

Alle artikelen worden met zorg in de feestelijke kerstdoos verpakt. Alle etiketten naar boven gericht en extra beschermd verpakt met feestelijke cellofaan sliertjes van gerecyclede materialen. Het geheel wordt feestelijk en als cadeau verpakt.

Ga terug naar boven


Is mijn pakket wel op voorraad?

Het gehele aanbod is op voorraad. Indien een pakket uitverkocht raakt wordt dat op de site vermeld. Indien een pakket sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt nemen wij contact met u op omtrent een passend alternatief.

Ga terug naar boven


Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn exclusief btw. In het bestelproces wordt de totaalprijs eveneens inclusief btw weergegeven. Cadeaubonnen en leveringen naar het buitenland zijn btw vrijgesteld. 

Ga terug naar boven


Hoe zit het met garantie?

Wij geven 100% tevredenheidgarantie. Indien een artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel kosteloos.

Ga terug naar boven


Wat zijn verrassingspakketten?

Het zijn rijk gevulde kerstpakketten. De werkelijke inhoud blijft uiteraard een verrassing.

Ga terug naar boven


Wat is de uiterste besteldatum?

U kunt vanaf 1 juli in onze webshop bestellen. Het grootbedrijf kan echter het gehele jaar bij ons terecht. Onze adviseurs bezoeken u graag en u bent eveneens welkom in onze showroom. Het advies is om uw pakketten zo vroeg mogelijk te bestellen, want het gehele aanbod is zolang de voorraad strekt. Pakketten raken daardoor uitverkocht naarmate de tijd vordert. Tot enkele dagen voor de kerstdagen nemen wij bestellingen in ontvangst.

Ga terug naar boven


Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen?

Ja, dat kan. U kunt alle soorten kerstpakketten en geschenken bestellen zolang de aantallen maar voldoen aan de minimale besteleenheid per pakket. Vanaf de minimale besteleenheid per pakket kunt u in ieder gewenst aantal (meerdere) pakketten bestellen.

Ga terug naar boven


Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?

Wij werken met de meest betrouwbare transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt.

Ga terug naar boven


Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?

Ja, dat kan. U dient dit aan te geven in het opmerkingenveld op de bestelpagina. Vervolgens dient u uw kaart of brief binnen 1 week nadat u besteld heeft of 5 weken voor de gewenste leverdatum aan te leveren. Het meeverpakken van uw kaart of brief doen wij gratis als extra service.

Ga terug naar boven


Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?

De kerstpakketten worden geleverd tussen 08.00uur en 18.00uur. Wij adviseren de pakketten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op.

Ga terug naar boven


Hoeveel is 1 punt waard bij Kerstgeschenk Voor Jou?

Elk punt heeft een waarde van € 0,10.

Ga terug naar boven


Hoeveel is 1 compliment waard bij Complimenten Voor Jou?

Elk compliment heeft een waarde van € 0,70.

Ga terug naar boven


Tot wanneer kan de ontvanger Eigen Keuze Kerstpakketten bestellen?

De inlogcodes zijn tot de sluitingsdatum van 1 februari 2013 te gebruiken. Vanaf 500 pakketten is een andere sluitingsdatum in te regelen.

Ga terug naar boven


Zijn de cadeaucheques en/of de glossy brochures voor de Eigen Keuze Kerstpakketten voor de medewerkers gratis?

Ja, alle medewerkers krijgen afhankelijk van het gekozen concept een gratis cadeaucheque of een gratis glossy brochure.

Ga terug naar boven


Zijn alle cadeaus van de Eigen Keuze Kerstpakketten op voorraad?

Ja, alles is op voorraad.

Ga terug naar boven


Kan ik het Eigen Keuze Kerstpakketten systeem in meerdere waarden bestellen?

Dat kan zeker. Beide concepten zijn in meerdere waarden te bestellen met een minimum van 10 pakketten per waarde. De medewerker krijgt alleen de cadeaus te zien die binnen de waarde vallen.

Ga terug naar boven


Indien punten of complimenten niet worden verzilverd, worden deze dan gecrediteerd?

Niet uitgereikte Cadeaucheques of brochures die u vóór 31 december 2012 retour stuurt worden volledig gecrediteerd. Niet (tijdige) bestellers ontvangen een traditioneel verrassings kerstpakket op het bedrijfsadres of u ontvangt naf aftrek van € 3,50 per cadeaucheque/brochure een creditnota. Indien u een creditnota wilt, dient u dat bij order aan te geven. Standaard verstrekken wij namelijk verrassings kerstpakketten. De ervaring leert dat 70% binnen de eerste week de bestelling plaatst. 20% besteld binnen 2 weken, 9% een week daarna. Minder dan 1% besteld niet (tijdig). Dit blijkt echter niet een bewuste keuze van de medewerker te zijn, maar door omstandigheden bepaald of simpelweg vergeten. Het alsnog krijgen van een traditioneel kerstpakket wordt dan enorm gewaardeerd.

Ga terug naar boven


Wat zit er in een verrassingspakket?

Een verrassingspakket vertegenwoordigd gegarandeerd de waarde van uw budget. De inhoud is zoals het woord zegt een complete verrassing.

Ga terug naar boven


Wat is de minimale afname van Eigen keuze kerstpakketten?

Eigen Keuze Kerstpakketten zijn vanaf 10 stuks te bestellen. Het maximale aantal is onbeperkt.

Ga terug naar boven


Mogen de ontvangers meerdere cadeaus uitkiezen?

Ja, er mogen net zoveel cadeaus uitgezocht worden als er met de gekregen punten of complimenten mogelijk is. Er is keuze uit honderden cadeaus.

Ga terug naar boven


Kan ik zien welke medewerker een bestelling heeft geplaatst?

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw verzoek per e-mail naar ons toesturen en wij sturen u binnen 24 uur een overzicht per e-mail retour.

Ga terug naar boven


Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?

Garantie is goed geregeld bij Kerstpakketten XL. Uiteraard willen wij in de gelegenheid gesteld worden om een klacht te beoordelen. Wilt u aanspraak maken op garantie stuur dan een mail naar [email protected] en wij reageren binnen 2 werkdagen na beoordeling van uw melding. Indien een product retour gezonden moet worden, gebeurt dit altijd op kosten van de afnemer (uw bedrijf). Na ontvangst sturen wij direct kosteloos een vervangend of gerepareerd artikel toe.

Ga terug naar boven


Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?

U kunt ten alle tijde bijbestellen. Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.

Ga terug naar boven


Kunnen punten of complimenten onderling uitgewisseld worden of kan men tegen bijbetalen meer bestellen?

Nee, beiden is niet mogelijk.

Ga terug naar boven


Wat is de levertijd van de Eigen keuze kerstpakketten?

De cadeaus worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bestelling van uw medewerker thuisbezorgd.

Ga terug naar boven


Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?

Er zijn honderden tot duizenden cadeaus te selecteren. Er is volop keuze bij elk budget. De medewerker krijgt alleen de cadeaus te zien binnen het door u bestede budget.

Ga terug naar boven


Kan ik ook bestellen uit een brochure?

Dat hangt af van het concept die u kiest. We bieden namelijk 2 concepten in Eigen Keuze Kerstpakketten. Het werken met een brochure gaat ten koste van de cadeauwaarde en u wilt juist dat de ontvanger waar krijgt voor uw investering. Daarnaast is Kerstpakketten XL ervan overtuigd dat iedere werkende Nederlander direct of indirect (familie, vrienden, werk) toegang heeft tot het internet. Daarom werkt het concept Kerstgeschenk Voor Jou! met een luxe cadeaucheque. Kiest de ontvanger niet, dan nog ontvangt deze altijd een riant verrassingspakket. Kiest u voor Complimenten Voor Jou! dan ontvangt u voor iedere medewerker een glossy brochure. Met beide concepten kiest de medewerker via internet, maar bij Complimten Voor Jou! kan men ook nog kiezen middels een bestelkaart. Dat kan voor bijvoorbeeld gepensioneerden erg makkelijk zijn.

Ga terug naar boven


Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?

Neem gerust contact op met onze klantenservice. U vindt al onze bedrijfsgegevens onder Contact. Wij helpen u graag verder.

Ga terug naar boven