Klachten
Alles draait om de tevredenheid van onze klanten!
Bij Vuurkorfwinkel.nl draait alles om de tevredenheid van onze klanten. Mocht je toch klachten hebben over de website, ons assortiment, onze informatieverstrekking of over onze service, laat het ons dan weten. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@vuurkorfwinkel.nl
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Europese ODR platform
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Vanaf één centraal punt kun je daar als consument klachten indienen over elke webwinkel, waar in de EU dan ook. De geschillencommissie waarnaar wordt doorgeleid, hanteert verder gewoon haar eigen procedurevoorschriften, met inbegrip van de kostenregeling.
Je hebt als consument bij aangesloten webwinkels dus drie opties: Je kunt in elk geval rechtstreeks bij ons terecht, maar je kunt jouw geschil ook bij de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk of op het Europese ODR platform melden, waarna dit platform ervoor zorgt dat je alsnog bij de juiste, aangesloten geschillencommissie terecht komt.
Met betrekking tot klachten willen wij graag nog het volgende aangeven:
• Iedere klacht nemen wij serieus!
• Jouw klacht wordt vertrouwelijk behandeld
• Op grond van jouw klacht wordt actie ondernomen
• Je ontvangt binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht een bevestiging.