Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van je bestelling.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Ga dan door met afrekenen door je contact en betaalgegevens in te vullen. Lees hier meer uitleg over bestellen.
Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina van het product, het staat boven de prijs van het product. Twijfel je? Bel ons dan op om te bevestigen dat het op voorraad is. Als het product niet op voorraad is kun je je naam en e-mailadres achterlaten op de productpagina. Je krijgt dan een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Is jouw pakket al onderweg? Dan kan je jouw bestelling actief weigeren. Nadat we het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen.
Kan ik ook als zakelijke klant bestellen?
Ja natuurlijk! Ook grotere aantallen bestel je eenvoudig en snel bij Vuurkorfwinkel.nl. Stuur een mail naar info@vuurkorfwinkel.nl en vraag een vrijblijvende offerte aan. Je ontvangt uiteraard een gespecificeerde factuur inclusief BTW.
Ik heb een probleem tijdens het bestellen, wat moet ik doen?
Verwijder je cookies en probeer het opnieuw. Of probeer de bestelling te plaatsen in een andere browser (Chrome, Internet Explorer, etc.). Lukt het bestellen nog niet? Neem dan contact op met de klantenservice , we helpen je graag!
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen?
Het kan zijn dat de mail in de SPAM is beland, check dus eerst je spambox. Neem bij twijfel contact op met de klantenservice klantenservice om te controleren of je bestelling is doorgekomen.